[Pardus-kullanicilari] Kutlama mesajları ile ilgili oylama

Özgür Tekyol ozgurtekyol at gmail.com
21 Mayıs 2009 Per 01:31:10 EEST

Emre bey,
Demokratik  bir ülkede yaşıyormuyum bilmiyorum.
29 ekimde mail listi kapatmanız gerekecek.
Çünki çalışma yasağı vardır ve işyerleri kapatılmak zorundadır.

Eğer burası TC nin içinde bir varlıksa böyle bir oylama hakkımız yok.Bu
oylama anayasa ve yasalarla yapılmış durumda.

Yine de iyi niyetli girişimleriniz için size başarılar dilerim.