[Pardus-kullanicilari] [proje] 19 Mayıs 1919 - 19 Mayıs 2009

Mustafa Kılıç mmustafakilic at gmail.com
20 Mayıs 2009 Çar 23:04:05 EEST

Çarşamba 20 May 2009 günü (saat 22:49:25) Özgür Tekyol şunları yazmıştı:
> Sayın Kılıç,
> Yanlış düşünüyorsunuz.
> Bayramlar heryer le herşeyle ilgilidir.Ne iş yaparsanız yapın bayramlarda
> bayram yapılır.
> Ayrıca Hüseyin Bilen den özür dilenmeli diye düşünüyorum.

İki gündür devam eden Pardus dışı konunun tartışılmasına liste yöneticileri
daha ne kadar müsaade edecek? Ve bundan sonra Pardus ile alakası olmayan
iletiler geldiğinde yöneticiler gereken uyarıyı yapacaklar mı? yoksa bende
kiralık daire mesajımı buraya iletebilicek miyim? Ya da ben bu pardus-
kullanicilari Listesinin "cılkı çıktı" diyerek ayrılayayım mı?