[Pardus-kullanicilari] [proje] 19 Mayýs 1919 - 19 Mayýs 2009

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
20 Mayýs 2009 Çar 21:53:58 EEST

Aslında bu önemli ve anlamlı bayram kutlamasına tepki gösteren arkadaşa ya
da benzerlerine okkalı bişeyler yazmayı düşünmüştüm ancak, konunun
karşılıklı tartışma haline gelmesi sonucu ortalıkta bir sürü elektronik
ileti uçuşması sakıncası beni frenledi.
Ancak bişey dikkatimi çekti.
Emre bey.
Uyarınız gayet mantıklıca, fakat sizin bu grubun yöneticiliğine gelmeniz
dolayısı ile atılan ve ONBİNLERCE kişiye giden iletiler de sizin
mantığınızla buranın yeri değil .
Lütfen! Uyarınız ki, bu tebrikleri sizin özel postanıza atılsın.
Ya da bırakınız kutlamalar tebrikler devam etsin.
Bu erdemdir, nezakettir, hassasiyettir.
Tepkiniz bu kutlamalara tepki gösterip kavga çıkaranlara olsun.
Sevgiler, ve tebrikler...........,