[Pardus-kullanicilari] KabloNet?

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
20 Mayýs 2009 Çar 17:54:13 EEST

2009/5/20 Mucibirahman Ä°LBUÄžA <mucip.ilbuga at gmail.com>

>  Selamlar,
> Dediğiniz gibi xrdp denedim. gayet güzel çalışıyor ama aynı kullanıcı ile
> bağlandığımda farklı bir masaüzeri açıyor ve karşıdaki kişi ile aynı
> masaüzerinde olmuyoruz! Sanki aynı isme farklı bir oturum açıyor gibi...

Buraya kadar geldiyseniz super. Bu xrdp'ye ilk defa uzaktan baglandiginizda
bir oturum acma penceresi geliyor. orada en ustte secenekler var. Birinci
secenek "sesman-Xvnc" diye bir sey. Bunu secerseniz, yeni bir oturum aciyor
ama uzaktan baglanabilmis oluyorsunuz.

Eger 2. secenek olan "console" secerseniz, o zaman uzak makinenin 127.0.0.1
adresinde (localhost, yerel) calisan krfb'sine baglanabiliyorsunuz, boylece
o anda calisan kullanicinin masaustunu gorebiliyorsunuz. Bunu deneyin.

--
Emre