[Pardus-kullanicilari] lütfen acil yardım

mert bey mertbeyim66 at hotmail.com
20 Mayıs 2009 Çar 15:35:04 EEST

slm tüm pardus kullanıcıları 2 gün önce bir mail attım sadece bir arkadaşın görüşü vardı
elimde dos tabanlı exe uzantılı muhasebe programım var win dowsta çalışmakta ancak sürekli windowsta sorun var  pardusta bu programı çalıştırmak istiyorum fakat soruma cevap yazanlar genelde dosboxu kurun ve kullanın deniliyor bu dosbox nasıldır nasıl kullanılır bilmiyorum yardım edecek kimse varmı msn si müsait olan da anlık iletiyle cevap verirse çok sevinirim şimdiden teşkler

Sürükle ve Bırak: Windows Live™ Photos ile fotoğraflarınızı kolayca  paylaşımı.
http://www.microsoft.com/turkiye/windows/windowslive/photos.aspx