[Pardus-kullanicilari] 2009 PreAlpha-3 kurulum sorunu

CoskunAKTAS at iaosb.com.tr CoskunAKTAS at iaosb.com.tr
20 Mayıs 2009 Çar 15:19:35 EEST

evet alfa aşamasında olduğunun farkındayım. Test ekibine yardımcı
olabilmek amacıyla kurmuştum. Boş zamanlarımda kurcalayıp hata
bildiriminde bulunurum diye.
Ayrıca yeni görevinizde başarılar dilerim.

Gökmen Görgen arkadaşımıza da verdiği hizmetler için teşekkür ederim.

Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com>
Sent by: pardus-kullanicilari-bounces at pardus.org.tr
20.05.2009 15:13
Please respond to
pardus-kullanicilari at pardus.org.tr

pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
cc

Subject
Re: [Pardus-kullanicilari] 2009 PreAlpha-3 kurulum sorunu