[Pardus-kullanicilari] [proje] 19 Mayıs 1919 - 19 Mayıs 2009

Husrev Ozayman husrev at ozayman.com
20 Mayıs 2009 Çar 14:54:43 EEST

keşke geliştirilmesi mümkün bir teknoloji olsaydı da zaman yolculuğunu
mümkün kılacak birşeyler bulmaya ömrümü adasaydım, bulduğum zaman ise
yapacağım ilk şey sizi 1950ye geri dönmemek üzere göndermek olurdu...

Kendiniz geçmişi öleyebilirsiniz, geçmişi sevebilirsiniz, dinlediğiniz
müziklerde, duvarınıza astığınız sanatsal tablolarda, izlediğiniz
filimlerde, yediğiniz yemeklerde ve konuştuğunuz dilde geçmişi çağrıştıran
şeyler tercih edebilirsiniz, kimsenin karışmaya hakkı yok, ancak toplumu
geriye götürmek için çaba sarfetmeye kalkışırsanız sıfatınız "Gerici