[Pardus-kullanicilari] Pardus Kullanýcýlarý Eposta Listesinin Yeni Yöneticisi

Seda Akay akay.sed at gmail.com
20 Mayýs 2009 Çar 13:39:05 EEST

Gökmen Görgen yazmış:

> Bir taraftan okulumun bitmek üzere olması, diğer taraftan Pardus'un
> topluluk kısmından çok geliştirme kısmına ağırlık vermeye başlamam
> nedeniyle, yöneticilik yetkimi, bu kanala benden daha fazla özen
> gösteren *Emre Erenoğlu*'na devretmiş bulunuyorum.

Bu zamana kadar tüm yaptıkları & yardımları için teşekkür etmem gereken
sevgili Gökmen Görgen'e bundan sonraki çalışmalarında, bu listeye emeği
hiç şüphesiz en çok geçenlerden biri olan Emre Erenoğlu'na da yeni
görevinde başarılar dilerim.

Zaten buradaydınız ama yine de: "Hoşgeldiniz efendim." :)

İyi çalışmalar!..

--
SedA.
www.ozgurlukicin.com