[Pardus-kullanicilari] Pardus Kullanýcýlarý Eposta Listesinin Yeni Yöneticisi

Gökhan Yurdusev gyurdusev at gmail.com
20 Mayýs 2009 Çar 11:43:10 EEST

Sevgili Gökmen Görgen, şimdiye kadar yapmış olduğunuz ve de şimdiden sonra
da yapacak olduğunuz tüm etkinlikler için çok teşekkür ederim.

Sevgili Emre Erenoğlu, bu mail grubunda tüm bilgi ve becerinizi bir sebil
formatında bizlere sunduğunuz için teşekkür eder, yeni görevinizde sabır ve
başarılar dilerim.

Bu fırsatla, tüm Pardus geliştiricilerine ve de bu geliştiricilere yardım
eden gönüllü arkadaşlar tekrar teşekkür eder, ne derece önemli bir oluşum
yarattıklarının farkında olmalarını dilerim.

Sevgiler,

Gökhan