[Pardus-kullanicilari] Fwd: tübitak pardus derneðine davamý açmýþ?

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
19 Mayýs 2009 Sal 02:08:24 EEST

2009/5/19 Özgür Tekyol <ozgurtekyol at gmail.com>

> O listeye nasıl üye olunabilir ve yazabiliriz.
>
> Sanırım çöp kutusu ama ben yazmak istiyorum.Haberi okudum ne göksel nede
> görmen yazmıyordu.
> Siz çöp kutusunu gösterdiğinize göre bu haberdeki pisliği kabul etmiyor ve
> paylaşıyorsunuz.Lütfen çöplüğe nasıl girerim tarif ederseniz sevineceğim.

Bir şey mi demeye çalışıyorsunuz? Hangi haberden bahsediyorsunuz? Bu arada
ben bu eposta listesinde moderatörlük yapıyorum, eposta listesi ile alakası
olmayan bir başlığı gördüğümde veya bu listeye aykırı bir durum oluştuğunda
önlem almakla sorumluyum. Polemik istiyorsanız oraya gitmelisiniz. Nasıl
gidileceğini bilmiyorsanız yine benim verdiğim linke bakmanız yeterlidir.

--
Gökmen Görgen
http://www.gokmengorgen.net