[Pardus-kullanicilari] ttnet e fatura için adobe reader kullanýmý

deniz silahcýlar dsilahcilar at gmail.com
18 Mayýs 2009 Pzt 21:46:04 EEST

2009/5/18 Özkan Sürücü <ozkans892 at gmail.com>

> Merhaba yorum ve cevaplar için teşekkürler. Adobe Reader in sitesinden
> tra.gz dosyayı indirdim ve kurdum. Şuan da adobe ile faturaları
> onaylamaktayım.
>
> İyi Çalışmalar...
> Özkan SÜRÜCÜ

Ben de e-fatura ile alıyorum faturalarımı ve daha önce hiç onaylama olayına
dikkat etmemiştim.  Faturalarda şöyle bir bilgi mevcut:

EFKS kapsamında oluşturulan ve gönderilen e-fatura'nın, faturada bulunan
bilgilerin değiştirilmesini önlemek ve faturanın geldiği kaynağı doğrulamak
amacıyla * güvenli elektronik imza ile imzalanmış olması zorunluluğu
bulunmaktadır.* Bu nedenle, tarafınıza iletilen e-faturaların üzerinde yer
alan elektronik imzanın doğrulanması güvenliğiniz açısından önem arz
etmektedir.

Benim buradan anladığım kadarıyla eğer kaynağına güveniyorsanız, ki kimsenin
fatura bilgilerimi değiştirmek istiyeceğini sanmıyorum, imza doğrulamanın
pek bi önemi kalmıyor.