[Pardus-kullanicilari] ozgurlukicin sorunu

Aşır Demirel asir.demirel at gmail.com
18 Mayıs 2009 Pzt 17:27:28 EEST

merhaba arkadaşlar ozgurlukicin e kayıt oldum bilasdem adında ama bir türlü
giriş yapamıyorum aktivasyon kodu gelmedi bende yeniden şifre istedim geldi
değiştiriyorum ama giriş yapdediğimde devamlı aşağıdaki geliyor

Bu işlemi yapmak için yetkiniz yok. Eğer Özgürlükİçin.com'a üyeyseniz aşağıya
kullanıcı adı ve parolanızı girin. Parolanızı bilmiyor ya da unuttuysanız
kayıp parola bağlantısını izleyin. Eğer üye değilseniz buradan
Özgürlükİçin.com'a üye olabilirsiniz.