[Pardus-kullanicilari] Virtualbox otomatik baslama

Özkan Sürücü ozkans892 at gmail.com
16 Mayıs 2009 Cmt 16:02:37 EEST

Arkadaşım dediğim işlemleri yaptıysan ve açılışta virtualbox sana kullanıcı
adı ve şifre soruyosa kullanıcı adını ve şifreni yazdıktan sonra Kimlik
Denetimini Hatırlayı seçip Herzaman şıkkını dedikten sonra bir daha login
istemez.
Eğer doğru anlamışsam...

İyi Çalışmalar...
Özkan SÜRÜCÜ

16 Mayıs 2009 Cumartesi 15:53 tarihinde What you get is Not what you see <