[Pardus-kullanicilari] linux dan windows a yedek

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
15 Mayıs 2009 Cum 18:58:54 EEST

Fri, 15 May 2009 14:13:10 +0300, Aydin USTUN <austun at selcuk.edu.tr> :

> linux sunucudan windows a rsync kullanarak duzenli yedek almak
> istiyorum. Samba disinda onerebileceginiz pratik bir yontem var mi?
Rsync kullanarak yedek alacaksaniz, Samba'yi ne icin kullanacaksiniz?

Rsync'i bir servis olarak calistirabilirsiniz ya da daha bi guvenli
olsun / servis calistirmiim isterseniz (internet uzerinden ornegin) ssh
uzerinden tunelleyebilirsiniz.

Rdiff-backup'a da goz atin derim, rsync altyapisini kullanarak
calisiyor, yedekleme icin daha detayli secenek sunar.

                   Doruk