[Pardus-kullanicilari] linux dan windows a yedek

Ali E.İMREK alierkanimrek at gmail.com
15 Mayıs 2009 Cum 16:12:25 EEST

Basit bir Cron betiği ile düzenli yapılması gereken işleri
zamanlayabilirsiniz, yedek almak da sonuçta dosya kopyalama ve arşivleme
işi, Samba ile yedek nasıl alınıyor bilmiyorum, bahsettiğiniz samba
paylaşımı üzerinden yedekleme ise dediğim gibi olur. Karşı makine Windows
olunca SMB'den başka seçenek yok diye biliyorum, Wİndows'a ftp sunucu gibi
bir şey kurarsanız o ayrı.