[Pardus-kullanicilari] mp3 ses düzeyini eşitleme

taha erkan taha_2008 at hotmail.com
14 Mayıs 2009 Per 20:21:50 EEST

evet normalize komutu ile ses dosyalarının sesi ayarlanabiliyor. Varsayılan değer olarak -12dBFS ye ayarlıyor ses dosyalarını isterseniz 'normalize -a xxdBFS' diyerek kendiniz de ayarlayabilirsiniz..

> Date: Thu, 14 May 2009 19:00:04 +0300
> From: osmank3 at gmail.com
> To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
> Subject: Re: [Pardus-kullanicilari]	mp3 ses düzeyini eşitleme
>
> konsolda ismi "normal" ile başlalayan bir komut olacaktı sanırım onu
> bir araştırmanızı tavsiye ederim. konsolda normal yazıp tab'a
> basarsanız gelecektir muhtemelen. Evden yazıyor olsaydım adını
> bulabilirdim.
>
> 14.05.2009 tarihinde Talha Yalta <talhayalta at gmail.com> yazmış:

Windows Live™ Photos ile fotoğraflarınızı kolayca  paylaşımı.
http://www.microsoft.com/turkiye/windows/windowslive/photos.aspx