[Pardus-kullanicilari] Asus M51VR Işık sorunu

Özkan Sürücü ozkans892 at gmail.com
14 Mayıs 2009 Per 18:44:37 EEST

Emre bey ilginiz için çok teşekkür ederim.
Mevlüt arkadaşımızın söylediği kodları "kdesu kwrite
/etc/conf.d/local.start" komutu ile açtığım dosyaya yazdım ve bilgisayarımı
yeniden başlattığımda sorun çözüldü artık fn tuşu ile parlaklığı
ayarlayabilmekteyim.
Emeği geçen tüm arkadaşlara ilgilerinden dolayı teşekkür ederim.

İyi Çalışmalar...
Özkan SÜRÜCÜ