[Pardus-kullanicilari] Fax modem in portu

Selcuk Gider selcukgider at gmail.com
12 Mayıs 2009 Sal 10:07:13 EEST

merhabalar,

hp pavilion dv2172ea notebook kullanıyorum hcfpcimodem ve hsfmodem
paketleri kurulu ancak pardus modemimi görmüyor (lspci ve lsusb de
hiçibr kayıt yok) slmodem servisi de başlatılamıyor, sanırım modem
bulunamadığı için.

linuxant sürücülerini kurmak için modemin chipsetini nasıl tesbit
edebilirim (notebook'u sökmek haricinde) bir yolu olabilir mi ?

Kolay gelsin,

Selçuk Gider