[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008.2 Çöktü mü?

Ahmet Akmaz linukscular at gmail.com
11 Mayıs 2009 Pzt 21:05:38 EEST

11 Mayıs 2009 Pazartesi 18:49 tarihinde Emre Erenoglu

> Duzeltmek icin, sordugu uzere "root" sifrenizi vermeyi deneyin.  Onunuze
> bir komut satiri gelirse, o zaman
>
> fsck -f /dev/sdaX  yazin (sdaX yerine, pardus hangi bolume kurulu ile orayi
> yazacaksiniz, sda1 sda5 gibi vs.)
>
> Olmadi bir calisan CD ile acip,  grafik ekran gelince CTRL+ALT+F1 ile
> konsol ekranina dusup aynisini yapmak daha faydali olabilir.

Emre Bey, dediklerinizi yaptım. Şimdi ekran ayarlarını yapamıyorum. Alt + F2
ile komut satırına giriyorum; komut yazamıyorum. Terminal açılmıyor vs...

Bu arada dediklerinizi yapmadan önce açılan CD ile Pardus'u başlatıp masa
üstündeki ve kullanıcı dizinindeki bütün dosyaları kopyalama yerine
taşımıştım.

Bu şartlar altında sistemi eski haline getirmenin bir yolu var mıdır?
--
"Koku, gülün sesidir
Ve gül toprağın gülümsemesidir."