[Pardus-kullanicilari] Firefox ve yazdırma

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
11 Mayıs 2009 Pzt 12:07:15 EEST

Önerdiğiniz pk i kurduktan sonra yeniden bilgisayarı başlatıp, firefox web
sayfasını yazdırmak isteyince aşşağıdaki hatayı verip yazdırmadı
Yazıcı listesi alınamıyor. Yöneticiden gelen hata mesajı:
CUPS sunucusuna bağlantıda hata oluştu. CUPS sunucusunun kurulduğuna ve
çalıştığına emin olun. Hata: /var/run/cups/sock: read failed (14).
Tasma dan çevrebirimleri-yazıcı sekmesi ile açtığımda daha evvel tanımış
olduğu HP PCC 1315 yazıcıyı silmişti yeniden yapılandırmak için manuel ekle
seçeneğini tıklayınca aşşağıdaki uyarı açıldı ve manuel tanıtım mümkün
olmadı
Mevcut arkayüzlerin listesi alınırken hata oluştu:

CUPS sunucuya bağlantıda hata oluştu. CUPS sunucunun kurulduğuna ve
çalıştığına emin olun.