[Pardus-kullanicilari] kde4-kwin efektler çalışmıyor !

Erol SANER esaner at abgs.gov.tr
11 Mayıs 2009 Pzt 11:00:39 EEST

Arkadaşlar merhaba,

ben de kde4'te kwin efektlerini ne yaptıysam çalıştıramadım.
Grafik kartım GeForce 7100GS. Sistem kartı doğru görüyor.
Kullanılan sürücü nvidia-drivers180.
direct rendering: Yes
Sistem ayarlarından masaüstü-genel'den "Masaüstü efektlerini
etkinleştir" seçtiğimde:
"Verilen yapılandırma seçenekleri ile masaüstü efektleri
etkinleştirilemedi. Ayarlar önceki haline döndürülecek."
"X yapılandırmanızı kontrol edin. Özellikle gelişmiş seçenekler
bölümündeki birleşiklik tipine dikkat edin."
şeklinde iki satırlık bir mesaj alıyorum.
Gelişmiş bölümünde birleşiklik kipini OpenGL de seçsem XRender da seçsem
sonuç değişmiyor.

Bu sorunla karşılaşan ve yardım edebilecek olan varsa makbule geçecek.

Erol SANER.

--
Dr.Erol SANER
Avrupa Birliği Genel Sekreterliği