[Pardus-kullanicilari] Flash bellekten pardus

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
10 Mayıs 2009 Paz 18:59:51 EEST

10 Mayıs 2009 Pazar 11:38 tarihinde ümit kara <recakara61 at gmail.com> yazdı:

> Merhabalar. Dvd sürücüm bozuk olduğu için Flash bellekten pardus kurayım
> dedim. Ama verilen linkteki loop yazan yerden ileri gidemedim.Aşağıdaki gibi
> hata alıyorum. Bu aşamayı nasıl geçerim?
> http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:USB_bellekten_bilgisayara_Pardus_kurmak
> 2- Kurulan sistemin dosyalarını aktarmak
>
> Elimizde CD varsa içeriği aynen kopyalayabiliriz, veya aşağıdaki gibi iso
> kalıbını sistemimizdeki bir klasöre bağlayıp oradan aktarabiliriz.
>
> Bunun için root yetkisi <http://tr.pardus-wiki.org/Root_giri%C5%9Fi>gerekiyor. Bu nedenle bir terminal açıp,

> [...]

loop modülü zaten yüklü, o yazıyı yazdığımızda elle yüklemek gerekiyordu[1].
parantez içerisinde opsiyonel olduğunu
belirttim zaten. o adımı atlayın...

pardus dizinini de daha önce oluşturmuşsunuz. içerisinde dosyalarının olduğu
bir dizinse onun yerine başka bir dizin
oluşturun, mesela "usb"(tırnaklar hariç) ve komutlarda pardus yerine "usb"
gelecek şekilde değiştirin...

kolay gelsin...

[1] dahası artık galiba modül değil kernel içerisine girdi, daha iyi bilen
birisi açıklarsa iyi olur.