[Pardus-kullanicilari] pardus 09 staj

Celal ŞAVUR c.savur at gmail.com
9 Mayıs 2009 Cmt 10:08:51 EEST

Görkem Bey,

Öncelikle tebrik ederim.

Eskişehir Osman gazi üniversitesi çok başarılı bir üniversite gerek ordaki
etkinliklere katılmamdan gereksede ordaki arkadaşlarımdan az çok biliyorum.
Ama listede sadece Eskişehir olmasından dolayı onu yazdım. Bunu bir hakaret
olarak gördüğünüz için inanın çok üzüldüm.

son olarak ;
     "Bazen fırsatları kendin yaratmalısın."

Görüşmek üzere .