[Pardus-kullanicilari] pardus 09 staj

Celal ŞAVUR c.savur at gmail.com
9 Mayıs 2009 Cmt 00:48:08 EEST

2009/5/9 deniz silahcılar <dsilahcilar at gmail.com>

> Amasya'da ondokuz mayıs üniversitesine bağlı olduğu için öyle görünüyor
> olmasın ?

> Herhalde senin gibi başvuru yapan diğer 83 kişide belli bir oranda özgür
> yazılımla ilgilidir. Her ilgili olanı kabul edemeyeceklerine göre
> içlerinden en ilgili olduğunu düşündükleri 8 kişiyi kabul etmeleri gayet
> normaldir.

8 değil 13 kişi . Tabi kesinlikle haklısın . Her özgür yazılın ile uğraşanı
alacak değilya . Hem ben Pardus için Özgür yazılım ile uğraşmıyorum.

Özgürlük için Uğraşıyorum.. :)

> Daha da gelmem davos'a gibi olmuş :)

Keşke Davos gibi olsa Davos 'un sonunda herkes Tayyip Erdoğanı Sabahlara
kadar beklemişti.
Bütün oyları toplamıştı (Yerel seçimlerde)... :)

Acaba gelecek yıl bir daha mı Başvuru yapsam. Bu sefer kesin alırlar beni :)