[Pardus-kullanicilari] Ksurader ile bozulan ayarlar

Ferit MAYATÜRK ferit.mayaturk at gmail.com
8 Mayıs 2009 Cum 16:25:30 EEST

Merhaba!
Bir sorunum var. Paylaşmak istiyorum.
kde4 kurdum. Bazen kde3.5ta. bazen kde4te açıyordum bilgisayarı.
kde4teyken wiki'de anlatılanları yaparak 4ün KDMsine 3.5'u tanıtmak istedim.
3.5taki root yetkisiyle konquerer'ı açma işini menüde bulamayınca
Ksurader'ın root yetkili olanını açtım. İkisi de dosya yöneticisiymiş ya :)
Açınca da birkaç art arda ilk Ksurader kullanıldığında gelen pencereye
anlamadan TAMAM dedim.
Şu an 3.5u açtığımda 4ün menüsü ve dosya açma seçenekleri bilgisayarda
etkin.
Hangi dosyayı silmeliyim ki bunu düzeltebileyim?
--
Dr. Ferit MAYATÜRK
Çanakkale Sahil Sağlık Denetleme Merkezi