[Pardus-kullanicilari] Uzak Masaüstü

Kaan AKŞİT kunguz at gmail.com
8 Mayıs 2009 Cum 16:06:06 EEST

Emre bey, dediğiniz gibi paketi bilgisayarıma kurdum. Servisi başlatırken,
aşağıda ki çıktıyı alıyorum:

Kaan at GOZTEPE ~ $ sudo service xrdp start
Starting xrdp...
Application interface doesn't exist.

Sanal Pardus'umda kurulu olan sanal bir windows makinadan  Pardus'a ping
atabiliyorum ama uzak masaüstü ile bağlanamıyorum.