[Pardus-kullanicilari] BÝ TÜRLÜ KURAMADIM ÞU PARDUSU

turev turevus turevus at yahoo.com
8 Mayýs 2009 Cum 09:31:35 EEST

Yavuz Bey

Dosya bir iso kalıbı. Tabii bilgisayarınızda winrar kurulu olduğu için, winrar bu uzantıyı sanki kendi açabileceği bir rar dosyası gibi görüyor (ki bu normal bir durum). Yani windows dan üzerine çift tıklayarak filan kuramazsınız.

Şimdi o zaman şöyle yapıyoruz:

1. CD yazma programınız var mı?
2. CD yazma programınızda ISO kalıbı (ya da benzer kalıplar) yazmak için bir seçenek olmalı
3. dikkat etdin, iso dosyasını, dosya olarak CD ye yazdırmayacaksınız, (ikisi farklı şey)
4. kalıbı CD ye basmak için gerekli seçeneği seçip yazım işlemini gerçekleştirdikten sonra basit bir test yapın- CD yi yeniden CD sürücünüze koyarak win explorer la içeriğine bakın
5. CD de gördüğünüz sadece bir iso dosyası ise (örnek: Pardus-2008.2-Canis-aureus.iso ) demek ki kalıp olarak değil sadece dosya olarak CD ye yazmışsınız (olmamış yani- ) Eğer bir sürü dosya görüyorsanız o zaman büyük ihtimalle olmuştur.
6. Bu adımları gerçekleştirdikten sonra sonuç başarısız oldu ise, yeniden buraya (listeye) mektup yazın. Lütfen kullandığınız CD yazıcı programın ismini de yazın, belki kullandığınız programda, menüden hangi seçeneği seçerek kalıp yazdırabileceğinizi söyleyebiliriz.

Kolay gelsin.

Gökhan