[Pardus-kullanicilari] prealpha'da desktop

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
7 Mayıs 2009 Per 01:23:14 EEST

07 May 2009 Perşembe günü (saat 00:33:45) Selim Tavşan şunları yazmıştı:
> virtualboxtaki sanal sistemde pardus-default-settings'i de içerecek şekilde
> desktop.kde.base bileşenini kurmuştum.
> service listesinde display adına herhangi bir şey yoktu. /etc/conf.d/xdm
> dosyası da yoktu. xdm paketini kurdum,

Display manager'lar için tek bir servis var artık. O da xdm paketinden
geliyor.

> /etc/conf.d/xdm dosyasında DISPLAY_MANAGER değerini "kdm" yapıp commenti
> kaldırdım.

pardus-default-settings paketini kurduysanız bu dosyayı düzenlemenize gerek
yok.

> xdm servisini çalıştırınca
> login ekranı geliyor ama ne fare ne de klavye çalışmıyor, çalıştırmayı
> başaramadım...

Sürücüleri kurduğunuzdan emin olun. İsterseniz x11.driver bileşenini tümden
kurabilirsiniz.

pisi it -c x11.driver

Ayrıca hal servisinin başladığından emin olun.

> xdm paketini pisi check yapıyorum sorun yok gözüküyor ama kaldırdığımda
> /var/lib/xdm dosyasının sistemde olmadığını,
> muhtemelen elle silindiği uyarısını veriyor.

İlginç. Bunu tekrarlayamıyorum.