[Pardus-kullanicilari] Kurulumdan sonra tasmadan ayarları yapılmamış bir bilgisayarda internete nasıl bağlanabilirim?

CoskunAKTAS at iaosb.com.tr CoskunAKTAS at iaosb.com.tr
6 Mayıs 2009 Çar 14:32:48 EEST

anladığım kadarıyla nvidia settings, nvidia xconfig ve nvidia-drivers
paketlerini silmemi istiyorsunuz. Peki zorg komutunu biraz açar mısınız?
Tam olarak ne yapmalıyım.

Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com>
Sent by: pardus-kullanicilari-bounces at pardus.org.tr
06.05.2009 14:25
Please respond to
pardus-kullanicilari at pardus.org.tr

pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
cc

Subject
Re: [Pardus-kullanicilari]Kurulumdan sonra tasmadan ayarları yapılmamış
bir bilgisayarda internete nasıl bağlanabilirim?