[Pardus-kullanicilari] Açılmama sorunu

CoskunAKTAS at iaosb.com.tr CoskunAKTAS at iaosb.com.tr
6 Mayıs 2009 Çar 08:09:58 EEST

Fatih Bey günaydın

Çalışan cd ile ekarn açılıyor.

Kernel parametrelerinden splash=silent ve quiet sildiğimde değişen bir şey
yok.yine siyah login ekranında kalıyor.
akşam size bir dosya göndermiştim. Bu dosya işinize yarar mı başka bir
çıktı istermisiniz.

Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr>
Sent by: pardus-kullanicilari-bounces at pardus.org.tr
05.05.2009 22:06
Please respond to
pardus-kullanicilari at pardus.org.tr

pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
cc

Subject
Re: [Pardus-kullanicilari] Açılmama sorunu

29 Nisan 2009 Çarşamba günü (saat 08:30:27) CoskunAKTAS at iaosb.com.tr
şunları
yazmıştı:
> Fatih Bey maalesef yine açılmadı. siyah ekranda kaldı.
>
> xorg=driver:fbdev komutunu kernel parametrelerini hiç silmeden arada bir
> boşluk bırakarak yazdım ve yine hiçbir değişiklik yapmadan enter tuşuna
> bastım.

Sorun ekran kartı dışında bir nedenden kaynaklanıyor olabilir. Eğer splash

ekranını (altta ilerleme çubuğu olan turuncu ekran) görebiliyorsanız fbdev
ile
ekranın açılması gerekirdi.

> Çalışan KDE4 cd ile bilgisayarı açtım. sonra ilgili nvidia-drivers
> paketini kurmak istedim ama başaramadım. Başka türlü çözmek mümkün mü?

Bu çalışan CD ile ekranınız açılıyor mu? Eğer açılıyorsa dediğim gibi
kurulu
sisteminizde başka bir sorun olabilir. Kernel parametrelerinden
splash=silent
ve quiet parametrelerini kaldırıp yeniden deneyin. Belki hatanın nereden
kaynaklandığını çıkacak mesajlardan anlayabiliriz.

Bu arada çalışan CD'ye paket kurmak şimdilik mümkün değil. Sürücüyü
kurmaya
çalışmayın.