[Pardus-kullanicilari] LAN da ki makineye static ip üzerinden erişim

ilke Muhtaroglu ilke.muhtaroglu at googlemail.com
5 Mayıs 2009 Sal 11:05:09 EEST

sadece ssh değil tomcate de ulaşamıyorum...

yani NAT olayı tamamiyle olmuyor, demilitiralized zone u da denedim yerel makinada firewall açık ve kapalı keza o da olmadı...

kısaca evden dışarıya açılmaya çalışıyorum olmuyor olmuyor olmuyor :)

bunu bir çözebilsek çok sevinecem. arşivlik bir çözüm olacak bence.

not: yerel ağda herşey yolunda sorun statik ip ile denediğimde. statik ip ile rooter a erişip özelliklerini ayarlayada biliyorum...

ilke