[Pardus-kullanicilari] Ati 9200SE Ekran Kartı Ve Compiz: çözüm

R_Erhan schatz.han at gmail.com
5 Mayıs 2009 Sal 12:42:07 EEST

On Monday 04 May 2009 21:47:13 Değer Muharrem wrote:
> Merhabalar,
>
> Geçenler de taktım, ben de niye Compiz yok diye, çünkü 8MB kart belleği
> olan bir İntel grafik kartını hiç problemsiz başka bir Linux tabanlı
> sistemde iki tıkla çalıştırdım. Eh beş katı hafızası olan kart niye
> çalışmasın. Sürücüsüz çalışmaz tabi :)
>
> Ati 9200SE kartımın açık kodlu radeon sürücüsünü yükledikten sonra Compiz
> ve gerekli diğer paketleri de yükledim. Compiz çalışmaya başladı gayet
> güzel fakat ekranımın sağ tarafından iki santim kaybettim! Yani ekranın sağ
> tarafı iki santim siyah kaldı. Aradık taradık, Googleladık olmadı. Sinir!
> [...]
Ben de aynı kart var.
$ /usr/sbin/lspci | grep ATI
01:00.0 VGA compatible controller: ATI Technologies Inc RV280 [Radeon 9200 SE]
(rev 01)
01:00.1 Display controller: ATI Technologies Inc RV280 [Radeon 9200 SE]
(Secondary) (rev 01)

Ben zamanında [1] e göre yapmıştım.

[1] http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:Pardus_2007%27de_Compiz_Fusion_kurulumu