[Pardus-kullanicilari] Kurulumdan sonra tasmadan ayarları yapılmamış bir bilgisayarda internete nasıl bağlanabilirim?

CoskunAKTAS at iaosb.com.tr CoskunAKTAS at iaosb.com.tr
5 Mayıs 2009 Sal 09:55:02 EEST

sorun nvidia ekran kartı. F3 seçenekleri işe yaramadı. Vesa ile denedim
olmadı.  açılışta kernel parametrelerine
xorg=driver:fbdev ekledim yine olmadı.

Sistem siyah ekranda kalıyor. Zorg -p komutlarıda işe yaramıyor. Aklıma
internete bağlanıp nvidia yazılımlarını yüklemek geldi. Fakat internet
bağlantısı yapılamadığı için buda mümkün değil. Network komutuyla bağlanıp
çözebilirmiyim diye düşündüm.

Ali E.İMREK <alierkanimrek at gmail.com>
Sent by: pardus-kullanicilari-bounces at pardus.org.tr
05.05.2009 09:34
Please respond to
pardus-kullanicilari at pardus.org.tr

pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
cc

Subject
Re: [Pardus-kullanicilari]Kurulumdan sonra tasmadan ayarları yapılmamış
bir bilgisayarda internete nasıl bağlanabilirim?

Masaüstüne ulaşamamanız bir hata muhtemelen, bu hata hakkında bilgi
verirseniz belki masaüstünü açabiliriz. Sistem hangi konumda kalıyor?
Önyükleme menüsündeki F3 seçeneklerinin denediniz mi?