[Pardus-kullanicilari] Gelistiricilere Baklava :)

Akın Ömeroğlu akin at omeroglu.net
4 Mayıs 2009 Pzt 13:20:37 EEST

03 Mayıs 2009 Pazar 23:50 tarihinde Deniz Ege Tunçay <
denizutkan at lanetlidiyarlar.com> yazdı:

> Şimdi ben size adresi vereyim, siz oraya gönderin arkadaşlar *:)*

Deniz'in vereceği adrese güven olmaz asıl ben adres vereyim =)

Şaka bir yana bu güzel düşünce bile geliştiricilerimiz için yeterli
motivasyon kaynağı. Baklava göndermek gibi onların üstünden yük almaya
çalışmak, belgeler yazmak, çeviriler yapmak, topluluğa destek vermek,
Pardus'u bilmeyen insanlara anlatmak verebileceğimiz en büyük destek
aslında.

Bana kalırsa bu konularda ne yapacağımızı konuşalım ;)

Sevgiler...

--
Akın Ömeroğlu