[Pardus-kullanicilari] Kbluetooth

Ozan Çağlayan ozancag at gmail.com
3 Mayıs 2009 Paz 17:41:39 EEST

Emre Erenoglu wrote:

> Kernel'in acpi.c 'sine bir patch linki verilmisti. O patch yapilinca
> /proc altinda ya da /sys altinda sanirim bir on/off switch olusuyor,
> oraya echo ile gerekeni yazinca da bluetooth aktive oluyormus.

Burda bu çözüm işe yaramadı çünkü Phoenix BIOS'a sahip Toshiba'larda kernel'deki
acpi sürücüsü çalışmıyormuş. omnibook isminde ayrı bir proje varmış.
Bunu paketleyip denettirdim ve Kaan Bey'de çalıştı bluetooth. İlgili hata raporu
tüm gereken bilgileri içeriyor.

>     Bir de işin enteresan tarafı bu aletlerdeki lsusb çıktısındaki o
>     Holtek Semiconductors. yazan aygıtla ilgili çok fazla bir ipucu
>     bulamadım google'da.
>

> Sanirim bu alet linux'ta calisiyor. Ancak  ACPI'den yukarda soylenen
> sekilde enable edilmesi gerekiyormus.

Bu Holtek Semi.. fare aygıtıymış aslında :)