[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009'u Deneme

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
3 Mayıs 2009 Paz 16:14:00 EEST

03 Mayıs 2009 Pazar 15:46 tarihinde Ahmet Akmaz <linukscular at gmail.com>yazdı:

> Merhaba Arkadaşlar,
> Anladığım kadarıyla Pardus 2009 Deneme aşamasına geldi. Ben de sanal bir
> makinede denemek istiyorum. 2009 Deposuna baktım. Hep pisi paketleri vardı.
> Bunları nasıl derleyeceğim ve de nasıl deneme yapacağım açıklama yapmanız
> mümkün mü?
>
> Teşekkür ederim.

hayır şu anda deneme aşamasında değil, sadece taban sistem ve geliştirme
araçlarını içeren bir CD kalıbı mevcut.
deneme aşamasına gelince zaten Alfa sürümü yayınlanacaktır. dahası testçi
listesine[1] üye olarak test sürümü çıkar
çıkmaz deneyebilir, test takımına[2] katılarak Pardus'un gelişmesine katkıda
bulunabilirsiniz.

ayrıca şöyle bir artısı olur; sisteminizde yeni çıkacak sürümü tam anlamıyla
denersiniz, hataları bildirirsiniz,
çıkan sürüm sisteminizle tam uyumlu olur :)