[Pardus-kullanicilari] "boot:,Could not find kernel image: linux" hatasý

Mucibirahman ÝLBUÐA mucip.ilbuga at gmail.com
2 Mayýs 2009 Cmt 22:28:37 EEST

Merhabalar,
Günlerdir bir sürü sayfa karıştırıyorum ama netice alamadım! FC4'de bu
hata görünmüş ve hata giderilemeden kapanmış...?!
BIOS güncellemesini denedim ama eski bir anakart olduğundan BIOS
güncellemesini bulamadım.
Belki sorun Pardus dadır diyerek diğer Linuxları da denedim ama sorun
aynı?!

İşin en sinir bozucu tarafı alçak findoz takır takır çalışıyor :(
Hiçbir şey değil ama bu çok zoruma gidiyor!...

Kolay gelsin,
Mucip:)

Emre Erenoglu yazmış: