[Pardus-kullanicilari] Kbluetooth

Nuri Ümit Tekin numittekin at gmail.com
2 Mayýs 2009 Cmt 10:06:45 EEST

Merhabalar, Toshiba Satellite A100-847 dizüstü bilgisayarım ve telefon
arasında Bluetooth bağlantısını kuramadım ve sürekli pardus kullanıcılarında
bu konuda yazılanları okudum, izledim, uygulayabileceklerimi uygulamaya
çalıştım. Bluetooth utils ikonu üzerine farenin imlecini getirdiğimde No
Bluetooth Adaptor yazısı çıkıyor. Anlaşılan bazı bilgisayar modellerinin
bluetooth aygıtlarını tanıtacak bir yazılım ya da eklenti gerekiyor. Ben
yapamayacağıma göre yapılmasını beklemekten başka çarem yok ve bu işin
uzmanları olan sizlerin sorunu çözmesini dört gözle bekliyorum. Kolay gelsin