[Pardus-kullanicilari] Dosya eşleme

Kaan AKŞİT kunguz at gmail.com
2 Mayıs 2009 Cmt 00:48:21 EEST

Dediğiniz yazılımı Grsync, pisiden buldum ve bir grafik arayüzde mevcut.
Grafik arayüzde sanırım benim istediğime uygun senaryoyu gerçekleştirmek
için  "Her zaman sağlama toplamı" seçeneği seçilmiş olması gerekiyor.

Birde konum kısımlarına "smb://x/x" şeklinde istediğim konumu girdiğimde
aşağıda ki gibi bir hata ile karşılaşıyorum:

ssh: Could not resolve hostname smb: Name or service not known
rsync: connection unexpectedly closed (0 bytes received so far) [sender]
rsync error: error in rsync protocol data stream (code 12) at io.c(632)
[sender=3.0.4]