[Pardus-kullanicilari] 3B Mühendislik Çizim yazýlýmý

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
1 Mayýs 2009 Cum 14:36:48 EEST

2009/5/1 Kaan AKŞİT <kunguz at gmail.com>

> Sonunda çalıştırabildim çok teşekkür ederim. PARDUS menüsüne kısa yolu
> nasıl alabilirim acaba? KDE Menü düzenleyiciden ne zaman bir şey değiştirsem
> menü resmen dağlıyor.

/usr/share/applications altinda bir kac .desktop dosyasi goreceksiniz,
onlardan birini alin, degistirin, yeni isimle kaydedin. Dosyadaki

Categories=Application;GTK;AudioVideo;Player;
kismi sanirim hangi menuye gidecegini belirliyor. Yukardaki Multimedia
menusu icin.

Categories=Application;Network;

bu internet menusu icin

Categories=Qt;Application;Utility;

bu Utilities menusu icin (yardimci programlar)

Categories=Office;

bu da ofis icin sanirim.
--
Emre