[Pardus-kullanicilari] ozgurlukicin sorunu

Deniz Ege Tunçay denizutkan at lanetlidiyarlar.com
1 Mayıs 2009 Cum 11:14:02 EEST

Merhabalar.

Şu an, farklı bir kullanıcı adı kullanarak
*Özgürlükİçin.Com*<http://www.ozgurlukicin.com/>'a
üye olmayı denedim ve kaydımın başarıyla tamamlandığını size söyleyebilirim.
Saniyeler sonra ise e-posta kutuma Özgürlükİçin.Com kullanıcı hesabımın
onaylanması için gerekli bağlantının yer aldığı ileti de geldi.

Hangi tarayıcıyı kullandığınız hakkında bir fikrim de yok, ancak bildiğim
kadarıyla ismi en çok anılan Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome, Safari
veya Microsoft Internet Explorer ile de bu şekilde bir hata yaşamadım.

E-postanıza bir ileti gelmediğini de söylüyorsunuz. Acaba sorun e-posta
adresinizde bu iletinin Junk Mail olarak algılanıyor olabilir mi?

--
Deniz Ege TUNÇAY
http://egetun.blogspot.com/