[Pardus-kullanicilari] usb disk te bir bölümü kurtarma

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
1 Mayýs 2009 Cum 01:10:43 EEST

2009/4/30 bilgili bülend <bilgili.beyto at gmail.com>

> bilgisayarda win ve easy peasy kurulu. 160gb smartdisktede 4 bölüm var mint
> pardus suse.ve ntfs tabii 2gb da swap ben suse disk bölümünüde 2 ye
> böleyim derken hata verdi . mandrivayı deneyim bakalım demiştim. olmadığı
> gibi susenin alanıda hiç bir işlem olmuyor sanki yok.ama alan gri renkte
> besbelli.bilg kapattım açtım grup tan sadece suse açılmıyor. pardus gparted
> ile halledeivereyim dedim smartdisk alanı tamamen gri hiçbir bölüm
> görünmüyor nasıl halledebilirim

Isiniz biraz zor. Bolum tablosu gitmis gibi hissettim. EGer eski bolum
tablosunu, silindirine kadar biliyrosaniz belki elle tekrar yaratarak
kurtarabilirsiniz. Onun disinda aklima bir sey gelmedi.

Suna benzer bilgi olmali elinizde:

Device Boot      Start         End      Blocks   Id  System
/dev/sda1   *           1       10199    81923436    7  HPFS/NTFS
/dev/sda2           11295       12030     5911920    c  W95 FAT32 (LBA)
/dev/sda3           12031       12161     1052257+  d7  Unknown
/dev/sda4           10200       11294     8795587+  83  Linux

Emre