[Pardus-kullanicilari] pardus 2009 alfa yarın çıkıyormuş?

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
31 Mar 2009 Sal 13:31:02 EEST

Arkadaşım
Çıkan Pardus 2009 alpha değil .2009 Pardus un 178 pk.den oluşan omurgası ve
bunun üzerinde geliştirici (katkıcı) arkadaşların terminalden işlem yaparak
Alpha ya doğru yapılanmayı gerçekleştirecek pk.lerin uyum v.s testlerinin
yapılacağı bir çekirdek sistem.İleri linux bilgisine sahip arkadaşların
kullanabileceği bu sistemi normal kullanıcıların kurması tavsiye edilen bir
durum değil. 2009 Alpha-Beta serileri hazır olduğunda bildirim yapıldığında
riskleri göze alan kullanıcı arkadaşlar bilgisayarlarına kurabilirler.İyi
günler