[Pardus-kullanicilari] İlt: Re: İlt: Re: Borsa-finnet analiz proğramı çalışması hakkında

Hamit Giray Nart hgnart at groupwain.net
30 Mar 2009 Pzt 22:11:58 EEST

Programı kurabilmeniz için bilgisayarınızda wine ve cabextract paketlerinin
kurulu olması gerekiyor. Değilse bunları Pisi'den kurabilirsiniz. *.tar.gz
uzantılı paketi herhangi bir yere açın. Açtığınız klasörün içinde konsolu
açarak sh ies4linux komutunu verin. Sonrasında zaten grafik arabirimi açılacak.
6.0'ı seçerek "Tamam"a tıklayın. Ben Adobe Flash eklentisini kurulumda kurmaya
çalıştığımda hata vermişti. Ben kurulumda flash'ı kurmadım. Daha sonra kendi
kuruyor zaten.  Kurulum tamamlanınca size kısayolları bildirecek. Kurulum ev
klasörünüzde bin isimli bir klasör oluşturacaktır. İçinde ie6 isimli bir dosya
göreceksiniz. Bu klasör içinde konsolu açarak sh ie6  komutu ile internet
exploreri başlatabilirsiniz.
Kolay gelsin.

Pazartesi 30 Mart 2009 günü (saat 18:32:05) yucel turk şunları yazmıştı: