[Pardus-kullanicilari] Windows+Pardus Grub

Oktay Evrensel oktay.evrensel at gmail.com
30 Mar 2009 Pzt 11:50:13 EEST

Arkadaşllar pardus kullanıcısı olmaya niyetlendem fakat aynı zamanda
windowsda dursun istedim fakat pardus setuptan sonra grub ekranı çıkmadan
windows kendi kendine açılıyor iyi kullanmayı bilmediğim içinde müdahale
edemiyorum eğer bir yöntemi varsa anlatırsanız sevinirim bide
anlatımlarınızda adım adım anlatırsanız sevinirim. çünkü eğer açabilrsem ilk
defa linux kullanıcağım ve umarım windowstanda kurtulacağım. Yardımlarınızı
bekliyorum iyi günler