[Pardus-kullanicilari] Kurulum hatasý

yucel turk yucelturk2000 at yahoo.com
29 Mar 2009 Paz 20:40:28 EEST

Merhaba arkadaşlar bugün 2008 pardus indirdim. Cdye  yazdım ve kuruluma başladım.Cd doğrulama başarı ile geçti paketleri kurdu ve son bölümde hoşçakalın pardusunuza zevkli anlar yaşayın dediği yerde dondu ve 5 dk bekledikten sonra siyah bir ekran geldi makinamı yeniden başattım ve ortada pardus falan yoktu grub seçenekleri yok şimdi napmalıyım pardus kuruldu ama başlamıyor çözüm yolu gösterirseniz sevinirim..Kurduğum paket 2008.2 canis aureus  dur.

Yahoo! Türkiye açıldı!  http://yahoo.com.tr
İnternet üzerindeki en iyi içeriği Yahoo! Türkiye sizlere sunuyor!