[Pardus-kullanicilari] Inkscape Ekrana Sığmı yor

Ali E.İMREK alierkanimrek at gmail.com
29 Mar 2009 Paz 13:26:44 EEST

Inkscape'i boş olan bir masaüstüne alıp araç çubuğunu da masaüstünün en
soluna yerleştirin sonra da inkscape penceresini araç çubuğunun üzerine
gelmeyecek şekilde soldan biraz daraltın, bu sayede o masaüstünde sadece
inkscape olacağından böyle bir sorununuz olmaz. Ama araç çubuğunun boyutunu
ayarlamayı veya mümkün olup olmadığını bilmiyorum.