[Pardus-kullanicilari] Borsa-finnet analiz proðramý çalýþmasý hakkýnda

yucel turk yucelturk2000 at yahoo.com
29 Mar 2009 Paz 12:41:21 EEST

ArkadaÅŸlar merhaba
      2-3 yıl önce pardusu kullanıp sistemden kaldırmıştım.Ama şuanda daha ii versiyonaarının çıktığını gördüm ve  yeniden kurmayı planlıyorum.Yalnız pardusta haliyle her proğramın çalışmadığını biliyorum.Aşağıdaki linkte resmini vermiş olduğum http://www.ekinvest.com   adresindeki finnet proğramı acaba pardusta çalışırmı diye sizlere sormak istiyorum...  Çalışmazsa varolan haliye,  müdahale ile çalıştırılabilirmi?

http://img11.imageshack.us/img11/6185/finnetprogram.gif

Yücel TÜRK...

Yahoo! Türkiye açıldı!  http://yahoo.com.tr
İnternet üzerindeki en iyi içeriği Yahoo! Türkiye sizlere sunuyor!