[Pardus-kullanicilari] google earth çalışmıyor..

caner arik canerarik at gmail.com
29 Mar 2009 Paz 05:13:30 EEST

merhaba,
programı problemsiz şekilde kurdum ancak masaüstü yada programlar menüsünden
çalıştırınca birkaç saniye splash görünüyor ve program başlamıyor.
konsoldan çalıştırıncada

Warning: Unable to create prefs directory '/home/caner/.googleearth'. Dosya
var.
./googleearth-bin: symbol lookup error: /usr/lib/libssl.so.0.9.8: undefined
symbol: EVP_camellia_128_cbc

mesajını alıyorum ve program çalışmıyor.

varolan dosya uyarısının soruna sebep olduğunu sanmıyorum hatta belki
düzelir diyerekten bulup sildim o dosyayı.

ama symbol lookup error hakkında hiç bir fikrim yok...

ekran kartı sürücülerimi kontrol ettim.
yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.