[Pardus-kullanicilari] ext4 ve pardus

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
28 Mar 2009 Cmt 20:44:34 EET

> Pardus 2009 ext4 desteğiyle mi gelecek ? Yani ext4 file system ile
> 2009 kurabilecek miyiz?

 Öntanımlı olup olmayacağı henüz kesin değil, biraz gelişimini takip
edip sorunlarının düzeldiğinden emin olmak istiyoruz. Ext4 kurulum
desteği olacak, en azından ben kendi bilgisayarlarımda ext4 kullanmayı
düşünüyorum :)

> Pardus 2008 ile ext4 biçimli disk bölümlerini mount edebiliyor muyuz?

 ext4dev bağlayabiliyorsunuz, ext4 sistemleri ufak bir ayarla ext4dev
gibi işaretleyerek de bağlayabiliyorsunuz ama biraz uğraşmak gerekiyor,
sorun çıkarma ihtimali de var